Reklama firmy to kluczowy element, ułatwia dojście do sukcesu. Na rynku trudno o markę, która triumfuje bez uprzedniego promowania jej. To niezwykle istotne, aby dbać o klientów już od chwili pojawienia się nowej marki w branży. Spotkanie służbowe, lunch biznesowy, święta? Wszelkie upominki to zawsze doskonały pomysł. Idealnie, jeżeli są to gadżety dla firm z logo, które są pożądane przez klientów. Wybór jest ogromny. Na co warto zwrócić uwagę?
Gadżety dla firm – tradycyjny wybór czy modny pomysł?
Jaki jest najczęściej wybierany gadżet reklamowy? To klasyczny długopis z logo firmy. Jest standardowym produktem, który można dać przy niemal wszystkich spotkaniach biznesowych. To upominek pożądany, praktyczny i zawsze dobrze widziany. Przydaje się każdemu, szczególnie gdy jest to dobrej jakości długopis lub eleganckie pióro. Kubki to klasyczny pomysł na prezent dla kontrahentów. Tego typu gadżety reklamowe są równie mile widziane, jak artykuły biurowe z logo firmy. Są zawsze praktyczne, dlatego są tak uniwersalne i dobrze odbierane przez klientów. Kubek termiczny to ciekawy i mniej popularny pomysł, w przeciwieństwie do kubka porcelanowego. Warto wziąć pod uwagę również butelki wielorazowego użytku. To dobry gadżet reklamowy, który uwypukli dbanie firmy o ochronę środowiska, a taki odbiór marki jest wyjątkowo modny.
Warto zboczyć ze standardowej drogi i sprawdzić, jakie mniej standardowe o bardziej nowoczesne gadżety reklamowe są dostępne. Niestandardowe pomysły pozostają w pamięci, dlatego bardzo dobrym pomysłem są praktyczne gadżety reklamowe. Ciekawym upominkiem jest ładowarka USB, zwykła lub samochodowa. Zgodnie z ideą ochrony środowiska można wziąć pod uwagę również ładowarkę słoneczną z logo. Głośniki reklamowe to nowoczesne reklamowe gadżety, które przykują uwagę niejednego klienta. Powerbank oraz pendrive to zawsze dobrze widziana elektronika. Lokalizator kluczy z logo na pewno o wiele lepiej pozwoli się zapamiętać jako prezent firmowy dla kontrahenta.
Gadżety reklamowe z logo – może coś nietuzinkowego i funkcjonalnego?
Torby i plecaki to zawsze mile widziane upominki dla klientów, jednak trochę oklepane. Kompas lub krokomierz reklamowy to będzie zdecydowanie mniej oczywisty gadżet reklamowy. W okresie urlopowym można zaskarbić sobie względy klientów dzięki prezentom typowo wakacyjnym: ręczniki plażowe, parasole plażowe, maty, okulary i wiele innych. Pod tym względem ogranicza jedynie wyobraźnia oraz wymagania docelowej grupy klientów, do których planuje się dotrzeć. Ostatecznie to klient jest najważniejszy i jego zadowolenie. Najlepiej dobierać gadżety reklamowe pod konkretne osoby oraz ich zainteresowania.
Gadżety reklamowe z logo, które zawsze są trafionym produktem, bez względu na branżę, to odzież. Koszulki, bluzy reklamowe lub kurtki z logo, a także bezrękawniki reklamowe to rzeczy, z których kontrahenci chętnie korzystają. Klienci są zadowoleni i reklamują daną markę dzięki pokazywaniu światu dobrej jakości kurtki z logo firmy. Prezenty powinny być ładne, ale również praktyczne i dobrej jakości. To umożliwi związanie klienta z daną marką dzięki funkcjonalnemu upominkowi, który przypadnie do gustu. Co warto ostatecznie wybrać? To zależy od marki i branży, w której dana firma działa. Na pewno dobrym pomysłem jest postawienie na łączone prezenty: tradycyjne z nowoczesnymi. Długopis oraz kubek na pewno szybciej zapadną w pamięć, gdy będą sprezentowane razem z akcesoriami reklamowymi do telefonów.